OSS

Vi har gjort vårt ytterste for å besvare dine oftest stilte spørsmål. Klikk på et hvilket som helst spørsmål nedenfor for å se svaret.

Spørsmål om Your Voice

  • Hvordan blir jeg medlem?

    Det er veldig enkelt. Fyll inn informasjonen på vår registreringsside. Vi sender deg en lenke til innmeldingsskjemaet slik at du kan bekrefte medlemskapet ditt.

  • Kan jeg bli medlem i Your Voice t hvis jeg bor utenfor Norge?

    Nei, dessverre kan du kun delta i panelet dersom du er bosatt i Norge.

Spørsmål om Undersøkelser

  • Hvorfor gjennomføres spørreundersøkelser?

    Firmaer, regjeringer, offentlige organer og lignende organisasjoner er interesserte i synspunktene og holdningene til de som benytter seg av deres produkter og tjenester. Jo mer de vet om hva kunder og potensielle kunder, innbyggere og forbrukere tenker, desto enklere er det for dem å forbedre og tilpasse det de leverer.

  • Hvor ofte vil jeg bli bedt om å ta spørreundersøkelser?

    Vi sender ut invitasjoner til spørreundersøkelser jevnlig, men kan ikke si hvem eller når et medlem vil motta en invitasjon da hver spørreundersøkelse er skreddersydd og bygger på undersøkelsesmålene for hver enkelt kunde. Avhengig av din profil er det mulig at vi spør deg om å delta i spørreundersøkelser med varierende mellomrom. Derfor er det viktig for oss at du holder din profil så oppdatert som mulig.

  • Kan dere sende spørreundersøkelsene til meg i posten, eller ringe meg?

    Dessverre er det ingen annen måte å delta i disse nettbaserte spørreundersøkelsene på. Du må ta dem på Internett.

Spørsmål om Poeng og Premier

  • Hvordan kan jeg bli med i trekningen om en premie?

    Panelmedlemmer blir med i premietrekningen når de melder seg på panelet. Panelmedlemmer deltar også hver gang de fullfører en undersøkelse, mottar en melding om at de ikke er i målgruppen for en undersøkelse, mottar en full kvote-melding om en undersøkelse eller på anmodning oppdaterer profilen sin.

  • Hvilke premier kan man vinne i konkurransen?

    Mer informasjon om Survey Sampling Internationals LLC-premietrekning, finner du i vilkårene for premietrekningen.

  • Hvor gammel må jeg være for å delta?

    Kun de som oppfyller betingelsene som fremgår av vilkårene for premietrekningen kan delta i konkurransen.

  • Hvordan får jeg vite om jeg har vunnet?

    Trekningen foretas i samsvar med tidsplanene og betingelsene som fremgår av vilkårene for premietrekningen. Vinneren blir informert enten per e-post, telefon eller rekommandert post etter at den tilfeldige trekningen er foretatt.

    Spørsmål om Personvern

    • Hvis jeg blir medlem av MeningsTorget, vil jeg motta e-poster med reklame for andre produkter og tjenester?

      Nei. Vi verken selger eller gir bort våre medlemmers kontaktinformasjon, og vi annonserer ikke på siden vår. Vi vil aldri forsøke å selge deg et produkt eller en tjeneste, og firmaer som bruker våre tjenester har ingen direkte tilgang til din informasjon.

    • Hvem kan jeg snakke med om personvern?

      En lenke til våre retningslinjer om personvern finner du nederst på de fleste Your Voice-sider, også denne siden. Kontaktinformasjon finner du i disse retningslinjenene.

    • Hvorfor trenger dere mine personopplysninger?

      Vi trenger personopplysninger om deg slik at vi kan sende deg invitasjoner til skreddersydde spørreundersøkelser, for at SSI skal kunne behandle undersøkelsesresultater riktig og for at SSI skal kunne kommunisere med deg om ditt panelmedlemskap og deltakelse i markedsundersøkelser. Mer informasjon finner du i våre retningslinjer for personvern.

    • Hvorfor mottok jeg en e-post med en lenke til å bli medlem av MeningsTorget selv om jeg ikke søkte om det selv?

      Det er mulig at noen andre, på grunn av en stavefeil, registrerte din e-post ved uhell da de søkte om å bli medlem av MeningsTorget. Det er også mulig at noen andre har brukt din e-postadresse uten din tillatelse. Hvis du ikke vil bli medlem, kan du se bort fra denne e-posten og påminnelsen som sendes ut. Opplysningene om deg inkluderes ikke i vår medlemsliste, og vi vil ikke ta kontakt med deg igjen. Hvis du fortsetter å motta e-poster, kan du få hjelp ved å klikke på helpdesk-lenken som befinner seg i hver e-post.